سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که پاریس به‌دلیل عدم اجازه ورود خبرنگار اسپوتنیک به کنفرانس مطبوعاتی «امانوئل ماکرون»، باید از مسکو عذرخواهی کند.

زاخارووا: فرانسه باید از روسیه عذرخواهی کند

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به عدم اجازه ورود خبرنگار اسپوتنیک به کنفرانس مطبوعاتی «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به عدم اجازه ورود خبرنگار اسپوتنیک به کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهور فرانسه اعلام کرد که پاریس به دلیل اجازه ندادن به خبرنگاران روس در کنفرانس مطبوعاتی مذکور در دهلی نو، باید از روسیه عذرخواهی کند.

«ماریا زاخارووا» در کانال تلگرامی خود در این خصوص نوشت: روسیه این حادثه را دلیل آشکاری بر نژادپرستی و ملی گرایی افراطی می‌داند، زیرا این رفتار بر اساس اقدام تبعیض آمیز پاریس استوار شده است. ما خواستار عذرخواهی کاخ الیزه از نمایندگان رسانه ها هستیم. چنین سیاستی که آغشته به دروغ، تکبر و مجموعه ای از انحصارطلبی ها است، در نهایت علیه حامیان آن نتیجه خواهد داد.

گفتنی است که فرانسه به خبرنگار خبرگزاری روسی اسپوتنیک اجازه حضور و پوشش کنفرانس مطبوعاتی «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در دهلی نو را نداد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.