همزمان با ایام عید عبری موسوم به عید سایه‌بان‌ها (یوم العرش) رژیم صهیونیستی خیابان‌های جنوب و غرب قدس را مسدود کرد.

رژیم صهیونیستی قدس را به پادگانی نظامی تبدیل کرد

به گزارش قدس انلاین به نقل از سما، عصر امروز چهارشنبه، همزمان با برپایی راهپیمایی شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت عید عبری موسوم به عید سایه‌بان‌ها (یوم العرش) که از سوی گروه‌های افراطی صهیونیستی هرساله سازمان‌دهی می‌شود، پلیس رژیم صهیونیستی شهر قدس را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی چندین خیابان در جنوب و غرب قدس را برای تسهیل در رفت‌وآمد شهرک‌نشینان صهیونیست مسدود کرده و بدین ترتیب عبور و مرور شهروندان فلسطینی در شهر قدس را به طور کامل مختل نموده است. از جمله بخش‌هایی که آمدوشد شهروندان فلسطینی در آن با مشکل مواجه شده بخشی قدیمی قدس است که شاهد حضور بسیاری از صهیونیست‌هاست.

این اقدام رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که تنها در هفته جاری، بیش از ۵۰۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست با ورود به مسجدالاقصی این مکان مقدس اسلامی را مورد تعرض قرار دادند.

استاندار قدس اعلام کرده که تعداد صهیونیست‌هایی که از ابتدای سال جاری میلادی به مسجدالاقصی تعرض کرده‌اند از مرز ۴۰ هزار نفر عبور کرده است.

از صبح امروز نیز ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست با حضور در محوطه دیوار براق، آئین عبری موسوم به «برکت کاهنان» را برگزار کردند. پلیس رژیم صهیونیستی برای تسهیل در روند برگزاری این مراسم عبری توسط شهرک‌نشینان صهیونیست، کاسبان فلسطینی را مجبور کرد که مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.