«بدونید» جدیدترین قطعه ساخته شده توسط بهنام خدارحمی است که در حال و هوای موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«بدونید» با موسیقی بهنام خدارحمی به مادران جهان تقدیم شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، تک‌آهنگ «بدونید» به آهنگسازی و خوانندگی بهنام خدارحمی با تقدیم به همه مادران جهان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

مضمون «بدونید» برگرفته از نصایح مادرانه و کلام محبت‌آمیز مادرانه است که در روزمره بین هر مادر و فرزندی شکل می‌گیرد. با این تفاوت که این بار مصرع به مصرع از زبانِ مادری است که خود صاحب این نصایح است.

«بدونید» در ژانر موسیقی کلاسیک ایرانی و بر اساس همنشینی ویولن، ویولا، ویلنسل، کنترباس، پیانو، هورن، کمانچه، تار، قانون، بربط، مثلث، تیمپانی، و تنبک به نوازندگی بزرگان و صاحب‌نامان این عرصه تولید شده است. این در حالی است که مهدی سالک اردستانی ناظر صدا و رحیم شب‌خیز ضبط این اثر را به عهده داشته‌اند.

همزمان با انتشار، نسخه بدونِ کلام این قطعه نیز برای مخاطبانی که تمایل دارند با صدای خودشان این آهنگ را بشنوند، در دسترس قرار گرفته است.

بهنام خدارحمی در یادداشتی به مناسبت انتشار این قطعه نوشته است: «مادرم در یک تماسِ تلفنی پیام پُر معنی این شعر را به من یادآوری کردند و چقدر بجا و درست بود. به پاسِ این گنجِ گرانبهایی که مادر نامیده می‌شود، پیامشان را در قالبِ این قطعه موسیقایی تقدیم می‌کنم به همه مخاطبان به ویژه مادران همیشه عزیز».

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.