تونی کروس بر خلاف لوکا مودریچ مشکلی با نیمکت‌نشینی و استراحت بیشتر ندارد و گفت تحت هر شرایطی، مهم کمک به تیم برای کسب پیروزی است.

کروس علیه مودریچ: تفاوت بزرگ بین دو اسطوره

تونی کروس، هافبک رئال مادرید اعتراف کرد که به لطف استراحت بیشتر از حد معمول، در شرایط خوبی قرار دارد و از شروع خوب رئال در فصل جاری که 10 پیروزی در 11 بازی کسب کرده نیز حرف زد.

کروس گفت: «عالی شروع کرده ایم و شرایط تیم خیلی خوب است، هرچند همچنان می توان بهتر شد. از 11 بازی که انجام داده ایم، 10 بازی را برده ایم و فقط یک بازی را باخته ایم. یعنی کارها را درست انجام داده ایم. هنوز شروع فصل است و طبیعی است که همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارد، اما ما در لیگ و در گروه قهرمانان خود صدرنشین هستیم.»

این بازیکن آلمانی در فصل جاری دقایقی کمتر از حد معمول به میدان رفته اما در 33 سالگی این وضعیت را پذیرفته است: «سعی می کنم به بهترین شکل ممکن آماده شوم تا بتوانم در فرم خوبی بازی کنم. من مدت زیادی است که در رئال هستم و مهم است که هر روز از بدنم مراقبت کنم. احساس خوبی دارم و همچنین بیشتر از حد معمول استراحت می کنم. من از سطح تیم و سطح خودم راضی هستم. امیدوارم همینطور ادامه بدهیم و برای ما مهم است که کارها را به عنوان یک تیم انجام دهیم زیرا این تنها راه پیروزی است.»

کروس در پایان گفت: «علاوه بر این، ذهنیت درستی در تیم وجود دارد و ما از قبل می‌دانیم چگونه باید کارها را انجام دهیم. در رئال می دانیم که باید تا آخر باور داشته باشیم و در هیچ بازی ناامید نشویم. ما در 10 یا پنج دقیقه آخر، بازی های زیادی را برده ایم یا امتیازهای زیادی کسب کرده ایم. مهم این است که تا آخر باور داشته باشیم و بتوانیم بازی ها را تغییر دهیم و گل بزنیم. ما می دانیم که هنوز مقطع دشوار فصل نرسیده و باید آماده باشیم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.