رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از جذب ۱۳۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در این استان خبر داد.

جذب ۱۳۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در جلسه وضعیت پرداخت تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: کشاورزان و بهره‌برداران با پرداخت به‌موقع تسهیلات دریافتی، بانک کشاورزی را در راستای ایفای نقش خود یاری دهند.

وی با تأکید بر اهمیت وصول تسهیلات پرداختی به حوزه کشاورزی، افزود: جذب منابع جدید و وصول مطالبات بانک کشاورزی، برای تحقق اهداف این بانک و کمک به توسعه بخش کشاورزی بسیار مهم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول دریافت تسهیلات بند «د» هستند، عنوان کرد: باید برای بهره‌مندی از این تسهیلات تخصصی و مرتبط با حرفه و شغل، همراهی و همکاری دوجانبه‌ای وجود داشته باشد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی، بیان کرد: وضعیت مطلوبی در پرداخت تسهیلات مرتبط با حوزه کشاورزی، به‌ویژه تبصره ۱۸ داریم و در تسهیلات تبصره ۱۶ از ۱۵۸ میلیارد تومان ۱۳۱ میلیارد تومان آن جذب شده است.

شاهرخی گفت: اقدامات خوبی در سال گذشته در راستای جذب تسهیلات و خرید مکانیزاسیون انجام شده‌است و توانسته‌ایم از ۷۵ دستگاه ماشین‌آلات به ۲۵۵ دستگاه برسیم، اما لرستان با میانگین کشوری و سایر استان‌ها فاصله زیادی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه ایجاد تحول در بخش کشاورزی موجب افزایش رشد تولید می‌شود، ابراز کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم در بخش تحول مکانیزاسیون است و هر چه ضریب و درجه مکانیزاسیون را در بخش کشاورزی بالا ببریم افزایش تولید خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.