فرماندار همدان با بیان اینکه کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات شهرستان با دقت و تعهد امور مربوطه را پیگیری می‌کنند گفت: ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سامانه از ۲۷ مهرماه شروع شده و تا سوم آبان ادامه دارد.

ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان ادامه دارد

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، مسلم مخفی عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه حدود ۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در انتخابات پیش رو به عنوان عضو شعبه توسط هیات اجرایی تعیین می‌شود اظهار کرد: مردم برگزارکننده اصلی انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظف به تامین ساز و کار مورد نیاز برای برگزاری انتخابات هستند گفت: مسئله آموزش عوامل اجرایی انتخابات امری مهم است که با دقت برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه عمل به قانون و اقدام براساس تقویم زمانبندی انتخابات یک اصل مهم است افزود: تعامل بسیار خوبی بین هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات در شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات شهرستان با دقت و تعهد امور مربوطه را پیگیری می‌کنند اضافه کرد: ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سامانه از ۲۷ مهرماه شروع شده و تا سوم آبان ادامه دارد.

مخفی اظهار کرد: کسانی می‌توانند در ثبت‌نام شرکت کنند که در پیش ثبت‌نام شرکت کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌ باشند.

وی با بیان اینکه جابجایی حوزه انتخابیه داوطلبان از روز ۲۷ مهرماه امکان‌پذیر است اظهار کرد:‌ برابر قانون جدید انتخابات داوطلبان حتما باید پنج سال سابقه کار اجرایی، قضایی یا پژوهشی داشته باشند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.