امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت از امروز فراهم شد.

آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت از امروز فراهم شده است؛ آزمون در روز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۲۵ مهرماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کرده و نسبت به چاپ آن اقدام کنند.

چنانچه هر یک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون نمی‌شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود(شماره تلفن زمان ثبت نام) نسبت به بازیابی کد رهگیری اقدام کنند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ به منظور جذب ۲۵ هزار نیرو، برگزار خواهد شد؛ از این تعداد، حدود ۱۲ هزار نفر نیروی پرستاری هستند که در بخش درمان و سایر بخش‌ها مانند فوریت‌های پیش بیمارستانی و حوزه بهداشت مشغول به کار خواهند شد. سایر نیروها از رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی نظیر داروسازی، پزشکی عمومی، هوشبری، بهداشت خانواده، اتاق عمل،‌ بهداشت حرفه‌ای، گفتاردرمانی،‌ فیزیوتراپی، بهداشت محیط، مامایی، فناوری اطلاعات و... در این آزمون شرکت کرده و جذب خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.