سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید موضوعات ایمنی را درنظر می‌گرفتند، گفت: تمام بالن‌های تبلیغاتی در نقاط محصور غیرقابل دسترسی بود ولی بخاطر حادثه هفته قبل، بلافاصله تمام بالن‌ها جمع شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر: بالن‌های تبلیغاتی در تهران جمع‌آوری شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نادعلی شهرستانکی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران در این دوره هیچ وقت در ادوار گذشته این حجم از تولید و اثرگذاری را نداشته و در این دوره میزان تولید و تنوع تولیدات بیشتر است.

وی ادامه داد: وقتی حجم کار بالا برود طبعا ایراد و اشکالی هم وجود دارد و نمی‌توان در کار اجرایی میزان اشتباه را به صفر رساند؛ به عنوان نمونه در کار خبری با وجود دبیر، سردبیر و ویراستار باز هم امکان اشتباه قید کردن جملات وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در خصوص شعرشهر باید گفت که این کار در کنار دیگر اقدامات تبلیغاتی انجام شد؛ با وجود تحرکات بسیار مردم نسبت به اتفاقات غزه و اینکه همه با احساسات برانگیخته این ظلم اسرائیل را محکوم کردند ولی در عین حال فوت کارگردان را به شکل بد داشتیم و سازمان نوسازی به همه این موضوعات در کنار هم پرداخت.

نادعلی شهرستانکی در واکنش به کم‌کاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای مرگ داریوش مهرجویی عنوان کرد: به عنوان رییس کمیته فرهنگی هنری به این موضوعات ورود داشتم، در کنار تالار وحدت، خیابان انقلاب و حافظ تبلیغات گسترده‌ای در واکنش به قوت این کارگردان انجام شد؛ در کنار بهشت زهرا نیز تبلیغاتی داشتند.

وی با اشاره به اینکه سازمان نوسازی ارایه اشعار شعرای مختلف و متنوع را داشت، گفت: در خصوص انتشار اشتباه عکس مرحوم سهراب سپهری آن هم با انتشار عکس بازیگر نقش وی یک اشتباه معمولی و آن‌چنان هم پرت نبوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: گاهی مواقع ایرادات صرفا بهانه‌گیری بی مورد است و از این موضوع متعجب هستم؛ برای تبلیغات در سازمان نوسازی همه سلایق درنظر گرفته شده است.

نادعلی شهرستانکی یادآور شد: وقتی این سازمان کار می‌کند، نباید اینقدر راحت ایراد گذاشت؛ مثلا عکسی که از فروغ فرخزاد داشته به حجاب آن ایراد گرفتند در حالی که در دوره‌ای می‌زیسته و شرایط زمان اینطوری بوده ولی با این حال عکس با کلاه از وی گذاشتند.

وی خبر داد: ۶ نفر از نوجوانان از بالن‌های تبلیغاتی در منطقه ۲۱ آسیب دیدند؛ این بالن‌ها در نقاطی که کارگاه عمرانی برقرار بود وجود داشت و کار خلاقانه‌ای بود تا برای مردم بدانند خدمت‌رسانی به آنها در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: جنس گاز این بالن‌ها اشتعال‌پذیر بوده و باید ایمنی را درنظر می‌گرفتند؛ بچه‌ها از لای فنس‌ها وارد شده و چون گاز آنها کم شده بود، وقتی پایین آمده گازش دچار اشتعال شده و بچه‌ها رو مصدوم می‌کند.

نادعلی شهرستانکی با تاکید بر اینکه باید موضوعات ایمنی را درنظر می‌گرفتند، گفت: تمام بالن‌ها در نقاط محصور غیرقابل دسترسی بود ولی با این حادثه بلافاصله تمام بالن‌ها جمع شده است؛ امروز با خانواده‌ها ملاقات می‌کنیم، هرچند وضعیت عمومی بچه‌ها خوب و حالشان رو به بهبود است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.