معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور گفت: باید با استفاده از ابزارهایی چون فرهنگ، هنر و رسانه به جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب به خصوص در تبیین ابعاد مختلف حادثه شاهچراغ (ع) بپردازیم.

 معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی: ابعاد حادثه شاهچراغ (ع) با جهاد تبیین و به کمک رسانه‌ها تشریح شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کلانتر مهرجردی پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر «شهود قدسی» و چهارمین جشنواره ملی ادبی «باران» که در آستانه سالروز نخستین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله فرهنگ، رسانه، هنر، شعر و ادب برای تبیین معارف و فرهنگ انقلابی و اسلامی بهره برد.

کلانتری مهرجردی افزود: برگزاری ششمین جشنواره شهود قدسی و چهارمین جشنواره ملی دانشجویی شعر باران متأثر از سالگرد شهادت شهدای شاهچراغ (ع) با همین هدف طراحی شده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور گفت: ردپای تروریسم مستکبر جهانی در تمام جنایات دنیا از جمله جسارت به اماکن متبرکه در قدس شریف، حوادث غزه و حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) دیده می‌شود.

کلانتر مهرجردی با بیان اینکه جریان استکبار به عنوان نقطه مقابل جریان مقاومت بقای خود را در تنش‌آفرینی می‌بیند افزود: اگر خاورمیانه رنگ آرامش ببیند شاهد رشد جریان مقاومت خواهیم بود و خواب از چشمان آمریکا و رژیم صهیونیستی ربوده می‌شود و غرب این را نمی‌خواهد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی استکبار جهانی به نحوی صورت گرفته که در همه کشورهای اسلامی، فعالیت‌های تروریستی علیه مردم بی‌گناه ادامه یابد افزود: در کشور خودمان و در همین حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) تروریسم خشن و غده سرطانی جهانی ماهیت خود را نشان دادند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور در پایان گفت: ورود جهاد دانشگاهی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای، منشأ خدمات مفیدی بوده که باید استمرار یابد و در کنار همه اینها این نهاد انقلابی باید به تحقق دانشگاه اسلامی کمک کند و متقابلاً دانشگاه نیز باید دغدغه‌های اجتماعی را دنبال نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.