۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
کد خبر: 929807

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه بازیکنانش در جریان بازی‌ها ترس دارند، خواستار حمایت همه‌جانبه هواداران از تیمش شد.

رحمتی: بازیکنان نساجی با ترس بازی می‌کنند

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، سیدمهدی رحمتی، سرمربی نساجی پس از بازی نساجی مازندران برابر مهمانش سپاهان اصفهان در نشست خبری گفت: از هواداران خون‌گرم تیم نساجی تشکر می‌کنم.

وی افزود: تیم سپاهان جزو مدعیان قهرمانی لیگ است واز تیم‌هایی هست که بازیکنان باکیفیت و مهره‌های خوبی دارد و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم ادامه داد: به خاطر شرایط خیلی سختی که اکنون تیم نساجی در آن قرار دارد، بازیکنان ما ترس دارند.

رحمتی اضافه کرد: نساجی پس از این بازی باید چهار روز دیگر آماده بازی با تیم تراکتور تبریز در خانه این تیم شود که تیمی پرمهره است و  بلافاصله پس از آن نیز 4 روز بعد در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم.

رحمتی ادامه داد: در بازی امروز روی نیمکت نساجی، به جز علا عباس، صابر حردانی و فرزاد زامهران، بقیه بازیکنانم همه زیر 23 سال بودند که همه بازی کردند، فکر نمی‌کنم تا این حد سابقه داشته باشد که بازیکن جوان در ترکیب تیمی و ثابت نساجی بازی کند، این باعث افتخار من هست و به آن علاقه دارم بازیکنان توانمندی هستند که با جان و دلشان بازی کردند و از این بابت از آنها تشکر می‌کنم.

تعویض‌های نساجی پاگرفتگی و خستگی بازیکنان شده است!

وی افزود: نکته‌ای که باید به رسانه‌ها و هواداران بگویم این هست که امروز از بازیکنانم خواستم که هوادران در استادیوم نشان بدهند که این تیم برایشان مهم است و این تیم برایشان با ارزش است و با پیروزی این تیم خوشحال هستند و با باختش نیز ناراحت هستند و همه توان و وجودشان را نیز در این بازی گذاشتند.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: اسماعیل بابایی را در سه هفته گذشته به طور کامل در ترکیب نداشتیم و بقیه بازیکنان ازجمله مهرداد عبدی که مصدوم بود، در ترکیب بودند، همه تعویض ما این است که پای بازیکن گرفته، خسته شده و از نظر انرژی کم می‌آورد و شرایط بازیکنان کاملا مشخص است که در چه وضعیتی قرار دارند.

رحتمی ادامه داد: از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که با این شرایط با تمام وجودشان برای این تیم و هواداران بازی می‌کنند.

شخصیت نساجی در حال شکل‌گیری است

وی افزود: خواهشی که من از هواداران دارم این است که از تیم حمایت کنند، بازیکنان ما امروز برابر تیم سپاهان و نوبهار نشان دادند که شخصیت تیم آنها در حال شکل گرفتن است و فقط با حمایت این تیم را به جایگاه واقعی آن می‌توانیم برسانیم.

سرمربی تیم نساجی با تاکید چند باره مبنی بر اینکه از این تیم حمایت کنید، تصریح کرد: من اگر ایمان نداشتم این حرفم را نمی‌زدم، ایمان دارم که این تیم بهترین فوتبال را بازی می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین رتبه‌های نساجی را در تمام ادوار لیگ برتر کسب کند.

سپاهان را آنالیز کردیم، اما بازیکنان نساجی موقعیت سوزی کردند!

وی افزود: ما تیم سپاهان را آنالیز کرده بودیم، این تیم کاملا هجومی و بالا و سریع بازی می‌کند تا از یک سوم دفاعی خودش به یک سوم حمله کند و با توجه به نفرات خوب و قابل اتکایی که دارد، تیمش هم کامل روی خط وسط زمین بازی می‌کند.

وی ادامه داد: ما در این بازی سعی کردیم پشت خط دفاعی تیم سپاهان موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم و تک به تک داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: ما دراین بازی متاسفانه موقعیت‌سوزی‌های زیادی داشتیم که بیشتر این موارد به خستگی بازیکنان و استرس و شرایط سختی که تا الان گذراندیم مرتبط است. شرایط جدول همه چیز را برای نساجی تمام کرده بود!

رحمتی افزود: شرایط جدول لیگ برتر طوری شده که با دو بازی رسیدیم به جایگاهی که همه فکر می کردند همه چیز برای نساجی تمام شده و الان با یک امتیاز دوباره همه چیز عوض شده و فاصله امتیازی تیم‌ها به هم نزدیک است.

وی ادامه داد: من ایمان دارم از این تیم و از این جوانها حمایت شود، مطمئنا در بازی بعد با انگیزه‌تر بازی خواهند کرد و اصلا برنامه این هست که برای سال بعد درترکیب ثابت نساجی چندین جوان داشته باشیم.

وی با ابراز تمجید از عملکرد شاگردانش به خصوص بازیکنان جوان نساجی گفت، 4 بازیکن جوان تیم نساجی که در زمین برابر سپاهان بازی کرده بودند، به لحاظ آماری و تمرینی خیلی عالی کار کرده بودند و کادرفنی هم سعی کرد با بازی دادن به آنها مزدشان را بدهد واگر به همین شکل ادامه دهند در بازی بعدی هم در ترکیب ثابت نساجی بازی خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.