سخنگوی شورای رقابت گفت: اعضای شورای رقابت برای اعمال تغییرات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو تصمیمی نگرفته‌اند و فعالیت این سامانه همچنان پابرجاست.

سخنگوی شورای رقابت از ادامه کار سامانه یکپارچه خودرو خبرداد

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سپهر دادجوی توکلی گفت: سامانه یکپارچه عرضه خودرو یک ابزار ساماندهی و ایجاد کننده شفافیت در بازار خودرو است و شورای رقابت سیاست‌های کلی این سامانه را تعیین می‌کند.

سخنگوی شورای رقابت اظهار داشت: مسائل اجرایی سامانه یکپارچه عرضه خودرو برعهده وزارت صمت و سازمان حمایت و سیاست‌گذاری‌های کلان آن به عهده شورای رقابت است و این احتمال وجود دارد که در صورت نیاز اصلاحاتی در سامانه یکپارچه صورت گیرد، اما فعالیت آن فعلا ادامه دارد.
 
توکلی بیان داشت: مسئولیت همه بازارهای انحصاری در کشور برعهده شورای رقابت است، سامانه یکپارچه عرضه خودرو نیز جزئی از بازار خودرو است که در دستورالعمل شورای رقابت به آن اشاره شده است و چنانچه بنا باشد تغییری در کارکرد آن رخ دهد، باید در جلسات شورای رقابت این تغییرات مصوب شود.

وی افزود: اعضای شورای رقابت برای اعمال تغییرات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو تصمیمی نگرفته اند و فعالیت این سامانه همچنان پابرجاست. 

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.