نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان بر تکمیل پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس سمنان که بزرگترین پارک موزه شمال‌شرق کشور است تاکید کرد.

لزوم تکمیل پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس سمنان/ تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات سفر به پارک‌موزه

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و السلمین مرتضی مطیعی در جلسه هیات امنای پارک موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: راه حل انتقال موفق ارزش های ایثار و شهادت و رشادت های ۸ سال دوران دفاع مقدس تولید محتوای مطلوب و موثر است و ارتباط گیری و سرمایه گذاری در این بخش باید چندین برابر افزایش یابد.

وی ادامه داد: حفظ نسل جوان و آینده سازان کشور از طریق اجرای طرح های موفق در حوزه دفاع مقدس و نشر ارزشهای آن دوره محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با اشاره به راهپیمایی حماسی روز گذشته اضافه کرد: نشاط و حضور حداکثری کودکان و دانش آموزان و همچنین‌آحاد اقشار مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار ارزنده بود.

وی با اشاره به تغییر ذائقه نسل‌ها در دوره‌های مختلف تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که مزاج جوانان، نوجوانان و دانش آموزان ما امروز تغییر کرده است، با سخنرانی و روشهای سنتی نمیتوان در این حوزه به موفقیت دست یافت و ارتباط گیری موفق داشت.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: اقدامات ترغیبی و جذاب در این حوزه برای جذب حداکثری در بین دانش آموزان، نوجوانان و جوانان باید تقویت شود، اقدامات در حوزه پارک موزه دفاع مقدس یکی از راهکار های موثر در این بخش است.

وی خواستار کمک به تکمیل پروژه پارک‌موزه دفاع مقدس شد و افزود: اقدامات و موارد باقی مانده به جهت تکمیل پارک موزه و همچنین اجرای موفق برنامه های فرهنگی سیاستگذاری شده در این بخش باید بر اساس بودجه های تخصیص یافته و موجود، اولویت بندی و فازبندی شود.

همچنین سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست به جایگاه ممتاز سمنان در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت: استان سمنان، استان ایثار و شهادت است.

وی تاکید کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یک مرکز مذهبی و افتخاری برای استان است که اقدامات خوبی نیز تاکنون در این حوزه شکل گرفته است.

استاندار سمنان گفت: در حوزه زیرساختی و سخت افزاری در بحث دور دوم‌ سفر ریاست محترم‌ جمهوری به استان، پیشنهادات لازم ارائه خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه پارک موزه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.