آزاده فلسطینی و عضو هیئت موسس کتائب قسام گفت: حماس بخشی از وجود ملت فلسطین است و ملت فلسطین مقاومت را هرگز رها نکرده است.

یک آزاده فلسطینی: حماس بخشی از وجود ملت فلسطین است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، تیسیر سلیمان آزاده فلسطینی و عضو هیئت موسس کتائب قسام در حاشیه همایش آزادی قدس در مرکز هرمزگان اظهار کرد:آنچه امروز از مقاومت می بینیم، آرزوی دوران کودکی و نوجوانی ما بود که بتوانیم با تجهیزات و ابزارهای روز با دشمن صهیونیستی بجنگیم.

وی با بیان این که روزگاری یک گروه 5 نفره مبارز علیه ظلم و جنایت صهیونیست ها بودیم و هیچ سلاحی نداشتیم و با چاقو میجنگیدیم، افزود: بعدها گروه مان تقویت شد، تعدادمان بیشتر و شور و انگیزه جوانان بیشتری برانگیخته شد و با هجوم به پست های ایست و بازرسی و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی نیروهای شان را گروگان می گرفتیم و خلع سلاح شان می کردیم. رفته رفته تجهیزات مان بیشتر شد و قوی تر شدیم. 

عضو هئیت موسس کتائب قسام ادامه داد:  در سن نوزده سالگی زخمی و اسیر دست صهاینه شدم و به مدت 20 سال تحت شدیدترین شکنجه های جسمی و روحی اسرائیلی ها قرار گرفتم. حکم ابد برای من بریدند و تنها امیدی که باعث تحمل آن همه رنج و سختی در دوران اسارتم بود، آزادی قدس شریف بود.

وی با نشان دادن ظرف پر از خاک به حاضران گفت: این خاک قدس شریف است هرجا سفر میکنم این خاک همراه من است. از وقتی که از چنگال صهیونیست ها آزاد شده ام خودم را شهید حساب کرده و هرکجای این عالم اگر کشته شوم روی خاک مقدس قدس خواهم آرمید. 

 اسداللهی در جواب شبهه ایی که این روزها بین مردم و خصوصا رسانه های معاند برای تحریک احساسات مردم رواج دارد، گفت:  شایعه ای قدیمی و تکراری کمک مالی ایران به حماس تقریبا صحت ندارد عمده کمکهای ایران به حماس و محور مقاومت نظامی و مستشاری است. طبق توافق دولت قطر و اسرائیل بخش عظیمی از کمکهای مالی برای تامین حقوق کارمندان حماس و تامین مواد غذایی است.

وی عنوان کرد: حمایت قطر از حماس بخاطر سنی بودن کشور قطر از حماس اهل تسنن است. در دولت اسرائیل نماینده ای بین دو دولت وجود دارد که این کمک های مالی که بین 300 تا 400 میلیون دلار در ماه است به حماس منتقل می شود با شرط اینکه حماس تحت هیچ شرایطی مصالح ساختمانی به بهانه بازسازی غزه تهیه و اقدام به ساخت تونل های زیر زمینی نکند. بازرگانان و تجار قطر نیز کمک های مالی قابل توجهی به حماس ارسال میکنند. 

تیسیر سلیمان در پایان افزود ما نیازی به نیروی انسانی نداریم، نیاز مبرم امروز مردم غزه حمایت معنوی ملت های مسلمان، فشار به صهیونیست ها، سلاح و مهمات است.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.