قالیباف در پاسخ به رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: مسائل و مشکلات مربوط به ایثارگران و بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه کشور حل و فصل خواهد شد.

قالیباف خبر داد؛ حل و فصل مشکلات ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانای فارس، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس طی تذکری خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس‌، خواستار تعیین تکلیف ایثارگران در برنامه هفتم توسعه شد و گفت: خواهش می کنم وضعیت ایثارگران را مشخص کنید، ما خسته شدیم.

وی گفت: الان سه ماه است که برنامه هفتم توسعه در دست بررسی است اما هر مرتبه که می خواهیم به وضعیت ایثارگران رسیدگی کنیم، این موضوع به بعد موکول می‌شود، دیروز هم که این موضوع مطرح شد، مجدداً مناطق جنگی را در کنار ایثارگران قرار دادند؛ اصلاً ما نخواستیم که در برنامه هفتم برای ایثارگران زحمت بکشند، خواهش می‌کنم که درباره ایثارگران همان چیزی که در قانون برنامه ششم آمده است، تکرار شود.

 محمد باقر قالیباف رئیس مجلس، در پاسخ به تذکر نوروزی توضیح داد: دوستان درباره موضوعات مربوط به ایثارگران، بازنشستگان و کارگران نکاتی را مطرح می‌کنند و همه نیز من را خطاب قرار می‌دهند و می‌گویند که تکلیف را روشن کن، گویی که من مانع این کار هستم، درحالی که بارها در این زمینه توضیح داده‌ام.

رئیس مجلس اظهار کرد: حتماً موضوعات مطرح شده، تعیین تکلیف خواهد شد، وقتی می‌گوییم تعیین تکلیف، به این معنا است که این موضوعات را مشکلی می‌دانیم که باید آنها را حل کنیم و دولت و مجلس این مشکل را حل می‌کنند. ان‌شاءالله حتماً در برنامه هفتم این موضوعات حل و فصل خواهد شد.

قالیباف در جلسه علنی روز سه شنبه (۱۶ آبان ۱۴۰۲ )بعد از تذکر چند نماینده در همین زمینه گفت: موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران، اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.