مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: احتمال بارش برف در ارتفاعات با کاهش دمای هوا در مناطق مختلف استان از روز دوشنبه وجود دارد که به دلیل افزایش شدت وزش باد در این مناطق وقوع کولاک نیز پیش بینی می‌شود.

احتمال بارش برف در برخی مناطق زنجان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رحمن‌نیا با بیان اینکه امروز و فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری است، اظهار کرد:‌ از روز دوشنبه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد که بیشترین میزان بارش آن روز دوشنبه بوده و روز سه‌شنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای رخ خواهد داد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بیان کرد و یادآور شد:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش داشته است.

رحمن‌نیا گفت:‌ طی شبانه‌روز گذشته شهر زرین‌رود با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و روستای گیلوان با ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بودند.

این مسئول با اشاره به نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۹ و ۱۷ درجه، ابهر ۹ و ۱۷ درجه، خرمدره ۱۰ و ۱۷ درجه، آببر ۱۲ و ۲۶ درجه، سلطانیه هفت و ۱۶ درجه، قیدار هشت و ۱۵ درجه و ماهنشان ۱۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.