فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم ربایی، دستگیری سه آدم ربا و کشف سلاح به همراه مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در زاهدان خبر داد.

بزرگترین باند آدم ربایی در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات زاهدان به پلیس گزارش شد که طی آن سه نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد منزل شده و اقدام به ربودن وی را می‌کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی، پلیس در تحقیقات فنی و پلیسی مخفیگاه آدم ربایان در چند نقطه از خیابان‌های زاهدان شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی و هماهنگ سه نفر آدم ربا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و نیز در این رابطه ۲ دستگاه خودروی سواری بکار رفته در آدم ربایی متعلق به متهمان توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به چهار فقره آدم ربایی دیگر در استان و دریافت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده شدگان از شکات، تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند برخورد خواهد کرد.

وی با اخطار به مجرمان مبنی بر برخورد قاطعانه پلیس به آنها گفت: سیستان و بلوچستان محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.