فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه با کمک خیران از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان این شهرستان ساخته یا تعمیر کرده‌اند.

بسیجیان تایباد ۱۶ واحد مسکونی را برای محرومان ساخته و تعمیر کرده‌اند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ پاسدار حسین شمس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان با هزینه افزون بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد با بیان این که گروه‌های بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان هم مشارکت دارند ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۱ واحد مسکونی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیازمندان در این شهرستان با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال تعمیر و مرمت شده است.

وی گفت: علاوه بر آن بسیجیان جهادگر برای اتمام ساخت ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای محرومان و نیازمندان افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه کرده‌اند.

شمس افزود: ادارات و دستگاه‌های متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعاب‌های آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی همکاری بسیار خوبی انجام داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون جهادگران بسیجی به کمک خیران سه کلاس درس با صرف هزینه ۳۵۰ میلیون ریال برای دانش آموزان مناطق روستایی ساخته‌اند.

وی گفت: هم اکنون ۱۲ طرح عمرانی شهری و روستایی برای محرومان این شهرستان با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد در حال انجام است که برای تکمیل آنها بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.