فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت موشکی مرصاد گفت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات ما نه تنها برای مقابله با تهدیدات هوایی دشمن بلکه برای کم اثر کردن تهدیدات آنها طراحی و ساخته می‌شود.

امیر صباحی‌فرد: تاکتیک‌ متناسب با تهدیدات طراحی کرده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیب علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافندهوایی شهیدنیک اندیش تبریز از بخش‌های مختلف سایت موشکی مرصاد بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت موشکی را مورد ارزیابی قرار داد.

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید اظهار داشت: با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی به صورت لحظه‌ای تحرکات هوایی را رصد و اقدامات تاکتیکی متناسب با تهدیدات را انجام می‌دهد، گفت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات ما نه تنها برای مقابله با تهدیدات هوایی دشمن بلکه برای کم اثر کردن تهدیدات آنها طراحی و ساخته می‌شود.

امیر صباحی فرد خاطرنشان کرد: علت اینکه دشمنان جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند ناشی از اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مومن،متخصص و تجهیزات پیشرفته بومی برای کشور ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.