۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
کد خبر: 940975

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا به شایعاتی که درباره برکناری سرمربی این تیم به دلیل نتایج ضعیف به گوش می‌رسد، واکنش نشان داد.

واکنش بارسلونا به شایعه برکناری ژاوی

به گزارش قدس آنلاین، با وجود پیروزی دیشب بارسا برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، انتقادها از نتایج ژاوی هرناندز و شاگردانش در فصل جاری همچنان ادامه دارد.

دکو، هافبک اسبق بارسلونا و مدیر ورزشی کنونی این باشگاه اذعان کرد که این تیم در زمین عملکرد ضعیفی داشته و انتقاداتی که به خصوص از ژاوی شده است را درک می‌کند.

با توجه به نتایج بارسا در فصل جاری، گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییرات در کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد و صحبت از حضور رافائل مارکز به عنوان جانشین ژاوی است، با این حال دکو از ژاوی برای ادامه حضور در باشگاه حمایت کرد.

ملی پوش اسبق پرتغالی در گفت‌وگو با مووی‌استار گفت: لازم نیست چیزی را تایید کنیم. ژاوی مربی ما است. او قرارداد دارد و اخیرا هم آن را تمدید کرده است. وقتی باشگاهی با مربی خود تمدید می‌کند یعنی به او اعتماد دارد. می‌فهمم که وقتی خوب بازی نمی‌کنیم و برنده نمی‌شویم انتقاد مطرح می‌شود، اما این مساله در فوتبال طبیعی است و ما به آن عادت کرده‌ایم.

مدیر ورزشی بارسا اضافه کرد: به وجود آمدن شایعه در زمانی که تیم بارسا خوب بازی نمی‌کند، طبیعی است. «گاوی» مصدوم شد اما فوتبال همین است و آنچه اهمیت دارد این است که روز به روز چقدر کار می‌کنیم و وقتی شکست می‌خوریم چقدر برای بازگشت تلاش می‌کنیم و این معنای کلمه «تیم» است.

بارسلونا در حال حاضر از صدرنشین لالیگا یعنی رئال مادرید، چهار امتیاز کمتر دارد و تیم تحت هدایت ژاوی برای رویارویی با اتلتیکومادرید در یکشنبه آینده آماده می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.