۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 942531

وزیر ورزش و جوانان سرپرست حراست این وزارتخانه را معرفی کرد.

سرپرست حراست وزارت ورزش معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، محسن مزجی به عنوان سرپرست مرکز حراست این وزارتخانه منصوب شد.

در حکم ابلاغ شده از سوی وزیر ورزش و جوانان به سرپرست مرکز حراست وزارتخانه، رعایت موازین شرعی و قانونی، حفظ احترام به حریم خصوصی افراد، رعایت شأن واحترام ارباب رجوع، صیانت از سلامت اداری و امنیت کارکنان و ... مورد تاکید قرار گرفته است. 

  در حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است:

جناب آقای محسن مزجی 

نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و با عنایت به نامه شماره ۱۴۰۲/۷۵۳۱/۸۳۶۹ مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۱ سازمان حراست کل کشور، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز حراست» این وزارت منصوب می‌شوید.

رعایت موازین شرعی و قانونی، حفظ احترام به حریم شخصی افراد، رعایت شأن و احترام ارباب رجوع، صیانت از سلامت اداری و امنیت کارکنان و اماکن، به روزرسانی و اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعات از اهم وظایف جناب عالی خواهد بود.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت محوری »، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «فسادستیزی» و «قانون مداری» در راستای تحقق برنامه‌های دولت مردمی و عدالت محور در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

بر اساس این گزارش، مزجی از خانواده معزز شهدا، رزمنده بسیجی، سالها حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، جانبازی جنگ تحمیلی و سابقه حراست بیش از ۲۵ فدراسیون ورزشی و مدیریت حراست دانشگاه هنر تهران را در کارنامه خدمت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.