رئیس شورای هیات‌های مذهبی مشهد گفت: بیش از ۱۰۰ هیات عزاداری از شهرهای مختلف کشور به منظور برگزاری مراسم روز شهادت حضرت زهرا (س) در خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی مجوز دریافت کرده‌اند.

صدور مجوز برپایی ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، محمد رضا صفایی درخصوص برنامه ریزی برای هیات‌های مذهبی در مشهد، به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: تاکنون برای برپایی ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در مشهد و بیش از ۱۰۰ دسته عزاداری از شهرهای مختلف استان و کشور، مجوز صادر شده است.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی مشهد با اعلام ویژه برنامه روز شهادت حضرت زهرا (س) در مشهد افزود: برگزاری اجتماع عظیم فاطمیون در مشهد مقدس از جمله برنامه‌های محوری روز شهادت حضرت زهرا (س) است که از ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۶ آذرماه در عرصه میدان شهدا با حضور عزاداران فاطمی آغاز خواهد شد. در این مراسم آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: پس از این مراسم عزاداران فاطمی به منظور عرض تسلیت به پیشگاه امام رضا (ع) و همچنین تشییع و وداع با پیکر شهدای گمنام، به سمت حرم مطهر رضوی حرکت خواهند کرد.

صفایی ادامه داد: پنج هزار هیات مذهبی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ هیات در مشهد است. علاوه بر آن شورای هیات‌های مذهبی بانوان استان نیز با هزار و ۱۰۰ هیات فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.