۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 946288

جزیره کیش ظهر امروز جمعه با ورود پیکر پاک یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس عطر و بوی شهادت گرفت.

جزیره کیش عطر و بوی شهادت گرفت

 مراسم استقبال و ورود شهید گمنام به کیش با حضور امام جمعه، خانواده شهدا و برخی مسئولان در فرودگاه کیش برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در مسجد امیرالمومنین برگزار و از آنجا به سمت اسکله تفریحی کیش بر روی دستان مردم جزیره کیش تشییع می‌شود.

شرکت کنندگان در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت، شوق خود را که نشان از تدین، ولایت مداری و فرهنگ ولایی آنان است، با اشک به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش ، پیکر مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس ۲۲ آذرماه با استقبال مردم و مسئولان وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شد.

این شهیدان همزمان با ایام فاطمیه، در سراسر استان هرمزگان در برنامه‌های مختلف مذهبی تشییع و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به خاک سپرده می‌شوند.

این شهیدان گمنام در عملیات‌های بدر، در سال ۶۷ به شهادت رسیده‌اند و در مناطق عملیاتی شرق دجله و شلمچه تفحص شدند.

پیکرهای شهیدان همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از بوستان دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس تشییع می‌شود.

پیکرهای شهدا پس از تشییع، در روستای شمیل شهرستان حاجی آباد، فاریاب رودان، تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد هرمزگان، شهرداری بندرعباس، شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک و دانشکده فنی شهرستان میناب به خاک سپرده می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.