نخستین مرکز معلولان شهرستان بجستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 نخستین مرکز معلولان شهرستان بجستان افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، مرکز توانبخشی معلولین جسمی حرکتی شبانه روزی شهید رئوفی به عنوان نخستین مرکز معلولان شهرستان بجستان با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مرکز جامع توانبخشی شهید رئوفی بجستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و درقالب سه مجموعه شامل مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولین جسمی حرکتی پسرانه بالای ۱۴ سال، مرکز توانپزشکی چند معلولیتی روزانه و خانه سالمندان به ارایه خدمات خواهد پرداخت.

مرکز جامع توانبخشی شهید رئوفی بجستان در چشم انداز بهزیستی کشور به عنوان مرکز معین شهرستانهای جنوب خراسان رضوی و شهرستانهای اطراف در خراسان جنوبی فعالیت خواهد کرد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در آیین افتتاح نخستین مرکز توان بخشی معلولان جسمی و حرکتی بجستان گفت: راه اندازی این مرکز از نیازهای مهم بجستان است که با مشارکت موسسه خیریه بوستان شکوه مهر محقق شد.

مسعود فیروزی با اشاره به بهره مندی یک هزار و ۱۰۰ پرونده افراد دارای معلولیت در بهزیستی بجستان، گفت: راه اندازی مرکز فوق یکی از وی بیان کرد: معلولین به جای ترحم و دلسوزی نیاز به احترام و دیده شدن دارند.

در حاشیه این آیین نمایشگاه توانمندی های معلولان شهرستان بجستان برگزار شد.

از مجموع یک هزار و ۵۷۰ نفر مددجوی تحت پوشش اداره بهزیستی بجستان، یک هزار و ۱۰۰ نفر دارای معلولیت جسمی، حرکتی و ذهنی هستند.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.