وزیر ورزش در حاشیه سفر به استان فارس تاکید کرد که در راستای تمرکز زدایی از مراکز، استان فارس باید از ظرفیت خوبی که در لارستان ایجاد شده است، بیش از این استفاده کند.

تاکید وزیر ورزش بر تمرکز زدایی از مراکز استان‌ها

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در یک دیدار دوستانه موفق به برتری مقابل روسیه شد. این دیدار در مجموعه خیرساز طوبی لارستان برگزار شد و در حالی که در نیمه اول هیچ گلی به ثمر نرسیده بود، در نیمه دوم شاهد دیداری پرگل و جذاب بودیم.

ایران در دقایق ۲۸ و ۳۰ توسط مهدی کریمی و در دقیقه ۳۵ توسط علی اصغر حسن‌زاده، سه بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما روس‌ها در دقایق پایانی به خود آمده و با دو گل دقایق ۳۷ و ۳۸ توسط آرتم نیازوف و سرگی اورلوف، اختلاف را به حداقل رساند. فشار این تیم برای به ثمر رساندن گل تساوی نتیجه بخش نبود و در پایان ایران با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

وزیر ورزش در حاشیه این دیدار گفت: من در روز افتتاح سالن طوبی لارستان اعلام کردم که به جهت اینکه خیر زحمت کشیده و چنین  سالن خوبی را احداث کرده است و ما هم آن را در سفر هیئت دولت به استان فارس افتتاح کردیم، همان روز قول دادیم که این مسابقه فوتسال در همین تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه، برگزار خواهد شد.

تاکید وزیر ورزش بر تمرکز زدایی از مراکز استان‌ها

کیومرث هاشمی افزود: خوشحال هستم که دولت فعلی، دولتی صادق الوعد است  و به قول‌هایش عمل می‌کند. خوشحال هستم که امروز این اتفاق مبارک افتاد و مردم شاهد دیدار تیم ملی هستند و دارند از این اتفاق، لذت می‌برند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش برای تکرار این رویدادها در استان فارس، برنامه‌ای دارد، اظهار کرد: این ظرفیت خوبی که در لارستان به وجود آمده، فقط متعلق به لارستان نیست و متعلق به کل استان است.

وزیر ورزش در پایان گفت: از روز اول در مجلس هم اعلام کردم که سیاست ما تمرکززدایی است. نه تنها تمرکز زدایی از پایتخت، بلکه از مراکز استان‌ها. وقتی شهرستانی چنین ظرفیت خوبی ایجاد کرده است، باید کل استان و کشور از آن بهره‌مند شوند.

دومین دیدار دوستانه ایران و روسیه در لارستان ظهر روز سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.