برخی منابع حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و از به اسارت گرفتن سربازان ارتش اشغالگر توسط رزمندگان حزب الله خبر دادند.

در مرز لبنان و فلسطین اشغالی چه می‌گذرد؟

حزب الله لبنان عصر روز گذشته با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن پایگاه اشغالگران در منطقه متولا (المطله) با موشک و هلاکت چندین صهیونیست در این حمله خبر داد. حزب الله پیش از آن هم اعلام کرده بود که در پاسخ به بمباران سنگین مناطق مسکونی در جنوب لبنان و شهادت یک خانم، ساعت ۱۱:۱۵ صبح، دو شهرک اشغالی دوویو و اویویم را هدف قرار داده است. مقاومت با اعلام این عملیات گفت اجازه تعرض به روستاهای لبنان را نمی‌دهد و بسرعت مقابله به مثل خواهد کرد.

انتشار دو بیانیه جداگنه توسط حزب الله در حالی بود که رسانه‌های عربی مدعی شدند که در جریان درگیری مسلحانه بین رزمندگان حزب الله و ارتش اسرائیل در یکی از مناطق مرزی، سه نظامی صهیونیست کشته و چهار تن زخمی شده‌اند. برخی منابع حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و از به اسارت گرفتن سربازان ارتش اشغالگر توسط رزمندگان حزب الله خبر دادند.

در مقابل رسانه‌های صهیونیستی افشا کردند که در پی یک حادثه امنیتی در شمال سرزمین‌های اشغالی، بخش ممیزی و سانسور ارتش رژیم وارد عمل شده و خواستار سکوت رسانه‌ها شده است. هنوز مشخص نیست که این حادثه چه ابعادی دارد اما به صورت واضح باید گفت حملات مقاومت از صبح دیروز در چند نوبت صورت گرفته و مواضع صهیونیست‌ها به صورت کامل زیر آتش بوده است.

همانگونه که گفته شد بر اساس آخرین بیانیه صادر شده توسط مقاومت یک تیم پیاده از تروریست‌های اسرائیلی در المطله در نزدیکی مرز با موشک هدف قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که منظور از موشک، موشک ضد زره است یا موشک برکان. با همه این احوال باید منتظر ماند و دید این حادثه امنیتی چه بوده شاید هم صهیونیست‌ها در حال بزرگنمایی و جعل خبر در این مورد باشند. صهیونیست‌ها در این زمینه یک عادت طولانی دارند که برای گم کردن مخاطب و رسانه‌ها از یک حادثه بزرگتر حادثه ای کوچکتر را با پنهان‌کاری برجسته می‌کنند تا حواس همه پرت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.