استاندار خراسان‌ شمالی گفت: تعیین خط اعتباری ویژه برای تسهیلات سفر رئیس جمهوری به استان در حال پیگیری است و در این زمینه، رایزنی‌های لازم در حال انجام است.

پیگیری خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات سفر دولت به خراسان‌ شمالی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسین‌نژاد در دهمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که امروز (شنبه، دوم دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: تعیین خط اعتباری ویژه و تقاضای افزایش اعتبارات برای پرداخت تسهیلات سفر رئیس جمهوری با پیگیری‌های مستمر انجام شده است. به زودی این موضوع در جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان استان با وزیر اقتصاد و دارایی مطرح و موضوع پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری برای خط اعتباری ویژه نیازمند اقدام مشترک است تا در کنار پرداخت تسهیلات مصوب سفر، تسهیلات تکلیفی نیز پرداخت شود، تاکید کرد: ارائه برنامه‌ها از سوی دستگاه‌ها و نهادها به سرعت انجام شود تا جذب مناسب منابع مربوط به اشتغالزایی استان محقق شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در رونق اشتغالزایی، تا پایان هفته دستگاه‌های مرتبط برنامه‌های خود را به اداره کل اقتصاد ودارایی ارائه دهند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در شورای برنامه‌ریزی استان به‌دنبال این هستیم که تصمیم‌هایی که گرفته می شود در درجه اول عدالت استانی در آن‌ها حاکم باشد، افزود: در راستای رسیدن این عدالت استانی، کارگروه‌هایی ذیل شورای برنامه‌ریزی با دقت نظر موضوع‌ها را دنبال می کنند، به نحوی که کار کارشناسی لازم در موضوع‌ها لحاظ شود.

حسین‌نژاد بیان کرد: موضوع نواحی صنعتی در شهرستان‌های مانه، سملقان، جاجرم (شوقان) با کار کارشناسی به‌صورت کاملاً فنی و تخصصی در جلسه بعدی مطرح می‌شود.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۹ دی، به دشمنی و کینه‌توزی عملی مستکبران علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت:  برای طی کردن مسیر صحیح و تکرار نشدن حوادث و فتنه‌ها باید موانع بصیرت مانند غفلت، شهوت، نفاق، لجاجت، دنیاطلبی، بی‌توجهی به قرآن، علم نداشتن و... را شناخت.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی نیز در این جلسه از مدیران دستگاه‌ها خواست با توجه به اینکه هنوز بخش مصارف بودجه ۱۴۰۲ در حال تدوین و جمع‌بندی است با هماهنگی با دستگاه‌های ملی سقف اعتباری پروژه خود را در لایحه ۱۴۰۳ افزایش دهند.

بهزادفر با بیان اینکه رایزنی و تلاش‌ها در سطوح مختلف کشوری با همکاری استاندار در حال انجام است تا سقف اعتبارات مصوب پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های با نام استان افزایش یابد، افزود: مدیران دستگاه‌ها توجه داشته باشند که فرصت ۴۰ روزه برای این کار وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.