وزیر ورزش و جوانان گفت: نتایج بررسی درباره اتهام جعل امضاء در باشگاه استقلال به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وزیر ورزش: نتیجه پرونده جعل سند در استقلال را به زودی به مردم گزارش می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی، عصر یک‌شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه دوره تکمیلی تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور در واکنش به اتفاقات اخیر بعد از برگزاری داربی و ماجرای مطرح شده در خصوص جعل امضا توسط باشگاه استقلال و بی اخلاقی‌های صورت گرفته در این خصوص گفت: عموما  ذات جامعه ورزش در موضوعات فرهنگی غالب بر سایر موضوعات است. گاهی موضوعاتی مطرح می‌شود که شاید اصل و اساس آن واقعی نباشد، هر آن چه اتفاق می‌افتد وظیفه داریم آن را پیگیری کنیم.

او افزود: وقتی این اتفاق رخ داد به همکارانم  در حراست مرکزی دستور پیگیری دادم و آن چیزی که واقعیت دارد به سمع و نظر مردم می‌رسد. بهتر است برای جامعه ورزش و خصوصا جامعه فوتبال نگرانی ایجاد نکنیم. ان‌شاءالله موضوع را بررسی می‌کنیم و نتایج بررسی را به صورت شفاف به مردم اعلام خواهیم کرد.

وزیر ورزش در واکنش به لغو مصوبه‌ی واردات خوردو فوتبالیست‌ها در آستانه‌ی جام ملت‌ها و این که آیا این موضوع انگیزه‌ی فوتبالیست‌ها را کاهش نمی‌دهد؟ گفت: در گذشته هیات وزیران محبت داشت و مصوبه واردات خودرو توسط فوتبالیست‌ها را مصوب کرد اما بعد از چند سال این مصوبه در آستانه‌ی جام ملت ها باطل شد و نگرانی‌هایی ایجاد کرد.

هاشمی اضافه کرد: من خدمت مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری گفتم که ملاحظات این‌چنینی داشته باشند البته دولت مصمم و به دنبال آن است که برای تمام رشته‌های ورزشی شرایطی فراهم کند تا هم این مشکل حل شود و هم ظرفیت‌های جدیدی برای قهرمانان رشته‌های دیگر فراهم شود تا دغدغه‌های آن‌ها نیز مرتفع شود.

وزیر ورزش در پاسخ به این که چه نمره‌ای به جایگاه فرهنگ در ورزش ایران می‌دهد؟ تصریح کرد: واقعیت این است که اثر فرهنگ در ورزش در زمان‌های مختلف متفاوت است؛ اما انتظار ما به عنوان یک کشور مسلمان باید خیلی بیش‌تر از این‌ها باشد. ما باید به فکر گرفتن نمره بیست در فرهنگ باشیم. هر اقدامی که انجام می‌شود به این منظور است که دغدغه‌ها کم‌تر شود و این کمک تمام جامعه ورزش را می‌طلبد. از فدراسیون گرفته تا ورزشکار، هیات استانی و غیره همه باید دست به دست بدهیم تا دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.