رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: انتشار خبر توقف ورود اطلاعات در سامانه جامع تجارت با تایید بازرسی اداره صمت خراسان رضوی بود.

تایید و تکذیب در بازار طلا و جواهر مشهد

به گزارش قدس خراسان، به دنبال انتشار خبر "توقف طرح ضوابط اختصاصی تبصره ۴ماده ۱۸ ویژه فلزات گرانبها در خراسان رضوی صحت ندارد" 

عصر امروز، رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفت‌وگو با قدس خراسان عنوان کرد: انتشار اطلاعیه این اتحادیه مبنی بر "توقف ورود اطلاعات طلافروشان به سامانه جامع تجارت تا اطلاع ثانوی" با نظر و تایید بازرسی اداره صمت خراسان رضوی بود. 

یوسف تقی‌زادگان ادامه داد: در جلسه‌ای صبح امروز سه شنبه ۵ دی ماه در اتاق اصناف مشهد که با حضور مسئولان بازرسی اداره صمت خراسان رضوی برگزار شد، قرار شد صاحبان طلافروشی ها مغازه های خود را باز کنند و فعلا ثبت نام در سامانه جامع تجارت در  اجرای تبصره ۴ ماده ۱۸ متوقف شود تا این موضوع در تهران مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد. 

وی افزود: اتحادیه متنی که در رسانه ها منتشر شده است را آماده کرد و پس از تایید بازرسی اداره صمت اقدام به انتشار آن کرد. 

تقی زادگان گفت: این اتحادیه تلاش کرد تا با میانجیگری و مدیریت شرایط و تشویق کسبه به بازگشایی مغازه ها به حل این موضوع کمک کند که متاسفانه با تکذیب این خبر تنهاچند ساعت بعد از تایید آن، از سوی مسئولان بازرسی اداره صمت اعتماد کسبه به صحبت های اتحادیه هم از میان رفت. 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهدتاکید کرد:تمکین صددرصدی از قانون رویکرد اتحادیه و اعضای اتحادیه است به شرط آنکه مسئولان برسر تصمیمات و صحبت های خود بمانند و دوگانگی ایجاد نکنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.