بازیکنان نساجی بعد از باخت به پرسپولیس نظرات خود را مطرح کردند و به یک شایعه عجیب پاسخ دادند.

نظر بازیکنان نساجی بعد از باخت به پرسپولیس و یک شایعه عجیب

به گزارش قدس آنلاین، چهار بازیکن نساجی بعد از باخت به پرسپولیس صحبت‌های خود را به شرح زیر مطرح کردند.

ترابی: آلکاراز مربی با دانشی است

محمدرضا ترابی اظهار داشت: آن چیزی که می‌خواستیم تا حدودی شد. آلکاراز مربی جدیدمان بسیار آدم با فنّ و با دانش است. ان‌شاءالله در ادامه فصل تغییرات خوبی را مشاهده می‌کنید. یک بازی تا پایان نیم‌فصل داریم که با فولاد بازی داریم و نتیجه خوبی می‌گیریم و ان‌شاءالله نیم‌فصل دوم همه چیز تغییر می‌کند.

نظر بازیکنان نساجی بعد از باخت به پرسپولیس و یک شایعه عجیب

هوشمند: تمارض به مصدومیت بازیکنان ما شایعه است

امیرمحمد هوشمند گفت: آن طور که باید و شاید نتوانستیم نتیجه بگیریم. ما از همه نظر تیم خوبی داریم. اتفاقات فوتبالی امسال علیه ما بود. هر چهار پنج روز مجبور بودیم به خاطر بازی‌های آسیایی بازی کنیم. روی تیم ما فشار بود. امیدوارم روند قبلی‌مان را بتوانیم پاک کنیم و آنچه لیاقت هواداران است را به آنها هدیه بدهیم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان بعداز جدایی رحمتی خود را به مصدومیت زدند، عنوان کرد: اصلاً اینگونه نیست. ما سر سفره پدر و مادرمان بزرگ شدیم. بازیکنان ما واقعاً مصدوم بودند. اینها گمانه‌زنی و شایعه است.

برزگر: دوست نداشتم بیرانوند اخطار بگیرد

آریا برزگر گفت: نیم‌فصل اول نتایج به ضررمان تمام شد تلاش می‌کنیم جبران کنیم. نساجی لیاقت بهترین‌ها را دارد. 

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان نساجی بعد از جدایی رحمتی خود را به مصدومیت زدند، گفت: چنین چیزی اصلاً نیست. همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند. رحمتی هم زحمتش را کشید. فوتبال بالا و پایین دارد. 

برزگر در مورد برخورد جنجالی‌اش با بیرانوند اظهار داشت: علی‌آقا بزرگ ما است و یک شوخی قدیمی بود. دوست نداشتم علی‌آقا در این بازی کارت بگیرد. 

زامهران:‌ نیمه دوم می‌توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم

فرزاد زامهران گفت: می‌دانستیم بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت است. تصمیم این بود که نیمه اول را کنترل کنیم اما یک گل بد خوردیم. اما  اگر در نیمه دوم خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. 

وی افزود: آلکاراز یک مربی با کارنامه است، فقط دو جلسه با ما تمرین کرده بود. ما هم تمام تلاش‌مان را کردیم. اگر یک اشتباه نمی‌کردیم امروز گل را نمی‌خوردیم. نیمه دوم هم می‌توانستیم گل بزنیم.

زامهران در مورد شایعه تمارض بازیکنان به مصدومیت بعد از جدایی رحمتی عنوان کرد:‌ اصلاً‌ اینگونه نیست. بازیکنان خوبی داریم و سر سفره‌شان نان حلال می‌برند. مچ پای محمدرضا آزادی ورم کرده است. حسینی ممکن است رباطش پاره شده باشد، وحید محمدزاده بازی با استقلال همسترینگش پاره شد. اصلاً‌ اینگونه نیست رحمتی هم چنین چیزی نمی‌خواهد با حدادیان خیلی رفیق است و دوست دارد تیمی که خودش بسته موفق باشد. 

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.