مدیر حج و زیارت گلستان از اعزام نخستین گروه از زائران گلستانی عمره در روز پنجشنبه، ۱۴ دی‌ ماه خبر داد.

اعزام نخستین گروه از زائران گلستانی به عمره

 به گزارش قدس انلاین، سیدعلی میرقاسم‌پور امروز (سه‌شنبه ۱۲ دی ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۰ کاروان با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر زائر به استان گلستان تخصیص داده شده است که از این تعداد، شش کاروان از اهل سنت و چهار کاروان نیز شیعیان هستند.

وی مدت اقامت زائران عمره را ۱۰ شب اعلام کرد و گفت: زائران عمره پنج شب در مدینه منوره و پنج شب در مکه مکرمه اقامت خواهند کرد. هزینه سفر برای اعزام زائران به عمره مفرده بین ۴۳ تا ۴۵ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

مدیر حج و زیارت استان گلستان با بیان اینکه مبدأ حرکت زائران گلستانی از فرودگاه ساری و فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد جده است، بیان کرد: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

میرقاسم پور گفت: با توجه به تدابیر سازمان حج و زیارت به‌عنوان متولی حج و زیارت، شرایط برای اعزام زائران به عمره مفرده فراهم شد و اکنون به‌دلیل کمبود وقت و نبود زیرساخت‌های مناسب، اعزام ۷۰ هزار نفر زائر به عمره پیش‌بینی شده است که تا قبل از ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نخستین پرواز زائران گلستانی ۱۴ دی ماه انجام می‌شود، اضافه کرد: پیش ثبت نام الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۳ از جمعه ۱۵ دی ماه در سامانه مربوط آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.