سامانه اختصاصی مکاتبات، مصاحبه‌ها، ملاقات‌های نمایندگان، کمیسسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس با وزارت علوم، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های فناوری تا پایان سال رونمایی می شود.

سامانه مکاتبات وزارت علوم با مجلس تا پایان سال رونمایی می شود

 به مناسبت روز مجلس، نشست هم‌اندیشی مرکز حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با معاونت نظارت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری، در محل وزارت علوم برگزار شد.

رضا صابری رییس مرکز حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این جلسه به توانمندی‌های وزارت علوم برای ایجاد بسترهای مناسب تعامل مؤثر با مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این جلسات ضمن بررسی روند امور جاری، تقویت برنامه‌های موفق و برطرف کردن نقاط ضعف، توجه به‌ایده‌های جدید برای تعامل مؤثر نیز حائز اهمیت است.

همچنین در این جلسه گزارشی از عملکرد دو ساله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط با مجلس شورای اسلامی ارائه شد که نشان‌دهنده توجه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سایر ارکان وزارت به اهمیت این موضوع است.

در راستای کارآمدی تعامل با مجلس شورای اسلامی، مرکز امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از راه‌اندازی سامانه اختصاصی مکاتبات، مصاحبه‌ها، ملاقات‌های نمایندگان، کمیسسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس با وزارت علوم، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های فناوری ارائه کرد که نظرات اصلاحی ارائه و مقرر شد پیشنهادات و اصلاحات لازم انجام و تا پایان سال از این سامانه رونمایی شود.

جعفری معاون نظارت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران امور مجلس وزارت علوم و بیان نکات ارزشمند فعالیت‌های انجام شده، تأکید کرد: در راه‌اندازی سامانه، از تجارب سایر وزارتخانه‌ها استفاده شود و تلاش شود سامانه وزارت علوم به عنوان الگویی برای سایر دستگاه‌ها دولتی طراحی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.