مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال صبح امروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

نمره قبولی خصوصی‌سازی به استقلال

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، نماینده سازمان خصوصی سازی، نماینده فرابورس، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در حضور جمعی از سهامداران برگزار شد.

نماینده سازمان خصوصی سازی، در ابتدای مجمع، پس از رأی گیری و تعیین منشی و ناظران جلسه، تغییرات هیئت مدیره استقلال را به اطلاع عموم رساند. مطابق این تغییرات، علی آقامحمدی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره جایگزین علیرضا خانی شد.

همچنین مقرر شد، نفر پنجم هیئت مدیره در جلسه بعدی مجمع معرفی شود.

در این جلسه، نماینده خصوصی سازی ضمن قدردانی از عملکرد مدیرعامل و هیئت مدیره فعلی باشگاه استقلال، گفت: از شخص مدیرعامل و هیئت مدیره مستقر به خاطر نظم دهی امور باشگاه و همچنین درآمدزایی بسیار خوبی که انجام شده تشکر می‌کنم. انتقادها همیشه در نشست‌های نظارت و حسابرسی، مطرح می‌شود اما امروز جا دارد بگویم هیئت مدیره فعلی نمره قبولی می‌گیرد. این هیئت مدیره و مدیرعامل عملکرد خوبی در باشگاه استقلال داشته‌اند.

در ادامه سهامداران خواسته‌های خود را در حضور اعضای هیئت مدیره مطرح کردند و از آن‌ها خواستند حق پخش تلویزیونی را به صورت ویژه پیگیری کنند. همچنین فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده به پرسش‌های سهامداران پاسخ دادند و علی خطیر از حضور آن‌ها در جلسه مجمع تشکر کرد. مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره هم ضمن آرزوی موفقیت برای علیرضا خانی عضو پیشین هیئت مدیره، به علی آقامحمدی عضو جدید بابت ورود به هیئت مدیره استقلال، خیرمقدم گفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.