معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی گفت: تا پایان دی‌ماه سال‌جاری ٧٠ کارگاه قبل، حین و بعد از ازدواج توسط سمن‌های استان در سطح شهرستان‌ها برگزار شده و برگزاری این کارگاه‌ها تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

برگزاری ٧٠ کارگاه آموزشی ازدواج و خانواده در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین، ایمان فیروزه، معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی اظهارکرد: ️ازدواج یک پیوند اجتماعی زیستی است که بُعد فکری و اندیشه‌ای آن نیاز به آموزش و کسب مهارت دارد و عدم شناخت و آگاهی زوجین از مسائل ازدواج، افزایش ناسازگاری میان زوجین و انتظارات نامعقول از یکدیگر موجب افزایش آمار طلاق می‌شود.

وی گفت: با بهره‌مندی از امکانات و زیرساخت‌های موجود از طریق برگزاری دوره‌های آموزش پیش از ازدواج به‌صورت حضوری ویژه عموم جوانان زمینه آگاه‌سازی و کمک به شکل‌گیری ازدواج‌های موفق و پایدار را ایجاد خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی افزود: تا پایان دی‌ماه سال‌جاری ٧٠ کارگاه قبل، حین و بعد از ازدواج توسط سمن‌های استان در سطح شهرستان‌ها برگزار شده و برگزاری این کارگاه‌ها تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

️فیروزه بیان داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان دی‌ماه ۳ هزار نفر از جوانان تحت پوشش کارگاه آموزشی قبل از ازدواج قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.