بازیکن اسبق تیم ملی ایران بر این باور است که صحبت‌های مربیان تیم ملی، حاشیه‌های کوچکی برای تیم ملی ایجاد کرده است.

درخشان: کادرفنی حرف‌های حاشیه‌ساز نزند/ خطر مصدومیت مقابل سوریه وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین حمید درخشان ، درباره برد ایران مقابل امارات در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: نسبت به بازی دوم، عملکرد خیلی خوبی داشتیم چون در بازی مقابل هنگ‌کنگ تمرکز نداشتیم و امیدوارم ایران همیشه مثل بازی برابر امارات قوی بازی کند. در ۹۰ دقیقه هجومی بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم با ۹ امتیاز مقتدرانه به دور بعد صعود کنیم. امیدوارم همین روند را تا فینال آسیا ادامه بدهیم.

وی درباره نقاط ضعف تیم ملی ایران گفت: مشخصا ما در دفاع و خط هافبک کمی مشکل داریم و گل را هم روی ضدحمله‌ خوردیم. درست است که در خط حمله بسیار قوی و سریع هستیم اما باید در خط دفاع هم قوی و مستحکم باشیم. با این نوع دفاع کردن، مقابل کره جنوبی و ژاپن قطعا به مشکل می‌خوریم. امیدوارم کادرفنی تا قبل از بازی بعدی بتواند این مشکل را حل کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص ارزیابی‌اش از بازی‌های گروهی ایران یادآور شد: ما باید مقابل حریفمان قوی، خودمان را ارزیابی کنیم. الان نمی‌توان این کار را کرد، چون همه تیم‌هایی که با ایران همگروه بودند، درجه ۲ و ۳ بودند. به نظر من تیم ملی ایران تا الان محک نخورده است و باید در بازی‌های بعدی، سطح تیم ملی را ببینیم. امیدوارم خط دفاع‌مان مثل خط حمله باشد.

درخشان درباره عملکرد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی و مهار ضربه پنالتی در بازی برابر امارات نیز اضافه کرد: یک گلر خوب می‌تواند تیم را نجات دهد. درست همان کاری که بیرانوند در بازی دیشب انجام داد و توانست پنالتی حریف را بگیرد. مهار پنالتی اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان داد و بعد از گرفتن آن توپ تیم ایران سریع گل دوم را به ثمر رساند. امیدوارم بیرانوند تا پایان بازی‌های جام ملت‌های آسیا روحیه خود را حفظ و دروازه‌ تیم ملی را بیمه کند.

وی درباره بازی بعدی ایران در یک‌هشتم نهایی مقابل سوریه، افزود: سوریه تیم بدی نیست اما فیزیکی بازی می‌کند و باید بازیکنان ما مراقب باشند چون احتمال دارد مصدوم شوند. قطعا اگر ایران با تمرکز کافی وارد زمین شود، می‌تواند سوریه را به راحتی شکست دهد و امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد تا ایران را در مراحل بالاتر و البته فینال آسیا ببینیم.

سرمربی و بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با اشاره به توجیه‌های مربیان تیم ملی درباره نقاط ضعف تیم در جام ملت‌ها اظهار کرد: موافق هستم که این صحبت‌ها باعث شده است تا تیم ملی اندکی وارد حاشیه شود. به نظر من به جای صحبت کردن باید به دنبال ضعف‌ها باشند که در بازی‌های بعدی به مشکل نخوریم. امیدوارم مربیان تیم ملی در مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند، حرف‌های حاشیه‌ساز نزنند و در شان خودشان صحبت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.