معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حمایت دولت و جهت‌گیری‌های جهادی و انقلابی رئیس قوه قضائیه در موضوع رفع مشکلات حوزه کارگری در صنایع مستقر جنوب استان ، نویدبخش رفع مشکلات موجود در این حوزه است.

همکاری دولت و قوه قضاییه برای رفع مشکلات حوزه کارگری جنوب بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، اکبر پورات روز شنبه در نشست با مسئولان اجرایی کنگان اظهار کرد: استان بوشهر میزبان بخش عظیمی از صنایع است که در پیشرفت کشور عزیزمان سهم ویژه ای دارند.

وی افزود: اشتغال یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردم استان بوشهر و از مهمترین مطالبی است که مردم در مراجعات، دیدارهای مردمی و میزهای خدمت مطرح می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تحقق سهم ۵۰ درصدی اشتغال ناشی از استقرار صنایع و همچنین انتصاب مدیران توانمند بومی در رأس این صنایع از دیگر خواسته های مردم استان است.

پورات ادامه داد: با وجود تشکیل کمیته نظارت بر اجرای مصوبه ۵۰ درصدی جذب نیروهای بومی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به نظر می‌رسد حمایت و ورود فعالانه قوه قضائیه از رضایتمندی مردم و جوانان این استان را افزایش دهد و نگرانی‌ها را رفع کند.

وی گفت: البته بحث رعایت عدالت در پرداخت حقوق کارگران در حوزه صنعت نیز مساله مهمی است که بارها مورد توجه بوده و در اولویت کمیسیون کارگری استان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: انتصاب مدیران توانمند بومی در صنایع پارس جنوبی دنبال می شود.

پورات بیان کرد: با وجود فضای همدلی و هماهنگی که در بین مسئولین استان وجود دارد و همچنین تعامل مستمر با شورای نگهبان، مأموریت انتخابات در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب با بهترین کیفیت در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر استان در همه فرایندهای قانونی انتخابات پیشرو بوده و در فرایندهای مرتبط با بررسی صلاحیت‌ها نیز عملکرد خوبی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: اکنون در مرحله بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم که تا ۱۹ بهمن ماه بر اساس قانون نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.