نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز بر تولید و فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند نیازهای داخلی و همچنین منطقه را برطرف کرده و تولیدات در این بخش را توسعه دهد. تمرکز بر کاهش بروکراسی بازارسازی برای شرکت‌های دانش بنیان موجب توسعه تولیدات بار اول صنایع خواهد شد.

تمرکز بر کاهش بروکراسی بازارسازی برای شرکت‌های دانش بنیان موجب توسعه تولیدات بار اول صنایع خواهد شد

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت های دانش بنیان و اقدامات معاون علمی و فناروی رئیس جمهور با ایجاد کار گروه «تولید بار اول» در راستای ترک تشریفات مزاحم و مناقصات طولانی مدت در این بخش، گفت:ایجاد کارگروه تولید بار اول با هدف ترک تشریفات و ترک مناقصات در فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان به دستگاه‌های دولتی امری مفید و موثر بوده و می‌تواند شرایط را برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان مهیا کند.

این نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان موثر بوده است تصریح کرد: با این حال مجلس شورای اسلامی هم با تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان، مسیر راه حرکت این شرکت‌ها را تسهیل کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد به حمدالله فعالیت‌های در قالب شرکت‌های دانش بنیان به خوبی از سوی دولت دنبال شده و تمرکز معاونت علمی و فناوری بر تسهیل شرایط این شرکت‌ها می‌تواند نیازهای کشور را برطرف کند.

نصیرایی نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً تمرکز بر تولید محصولات شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند نیازهای داخلی و همچنین منطقه را برطرف کرده و تولیدات در این بخش را توسعه دهد. بنابراین این کارگروه حتماً می تواند شرایط را برای فروش تولید بار اول شرکت‌های دانش بنیان تسهیل کند. تمرکز بر کاهش بروکراسی بازارسازی برای شرکت‌های دانش بنیان موجب توسعه تولیدات بار اول صنایع خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.