رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در ارتفاعات کندوان و هراز گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال تداوم دارد.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های لغزنده شمال

به گزارش قدس آنلاین، یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات امامزاده هاشم و لاسم هراز و همچنین دهانه شمالی محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده‌های شمالی، افزود: در ارتفاعات سوادکوه و کیاسر هم شاهد کاهش دید هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: از لحاظ تردد هم مشکلی نداریم و تردد در همه محورها به‌صورت عادی و روان است.

جهان‌تاب با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را از ظهر امروز در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی  تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۴ روز جمعه در آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام خواهد شد، تصریح کرد: از ساعت ۱۵ روز جمعه در ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را تا ساعت ۲۳ روز جمعه ادامه دادد، افزود: طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی بدون محدودیت خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ ۴ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه براساس شرایط ترافیکی خواهد بود، خاطرنشان کرد: همچنین اعمال محدودیت مقطعی یک‌طرفه را طی روز جمعه در محورهای هراز و کیاسر خواهیم داشت.

جهان‌تاب با هشدار اینکه رانندگان از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در ارتفاعات استان پرهیز کنند، گفت: تاکید ما به رانندگان توجه به هشدارها و تجهیز خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و پرهیز از ترددهای غیرضروری در گردنه‌های ‌برف‌گیر است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.