گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها تا روز شنبه ادامه دارد و امروز مناطقی از نیمه شمالی کشور کولاک برف خواهند داشت.

کولاک برف در این استان‌ها / بارش‌ها تا شنبه ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز هواشناسی با بیان اینکه امروز در مناطقی از شمال‌غرب،‏ غرب، جنوب‌غرب، جنوب و جنوب شرق، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و مناطقی از مرکز کشور بارش خواهیم داشت ، گفت: از صبح امروز بارش برف در خوی، ارومیه، آبعلی، قزوین، زنجان و مهرآباد گزارش شده است و همچنین در سواحل شمالی از جمله رشت، بندر انزلی، رامسر و نوشهر و در جنوب در جزیره ابوموسی‏، لامرد، عسلویه و بوشهر بارندگی داشتیم.

کبری رفیعی با بیان اینکه این بارش‌ها روز جمعه در مناطق ذکر شده ادامه دارد، افزود: روز جمعه علاوه بر این مناطق‏، شمال‌شرق و شرق کشور هم بارندگی خواهند داشت که بارش‌ها باران و برف توامان است و در جنوب همراه با رعد و برق و رگبار و تگرگ و در مناطق کوهستانی نیمه شمالی کولاک برف است.

به گفته او، فعالیت این سامانه روز شنبه در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود و در نهایت از شرق کشور خارج می‌شود.

آن‌طور که رفیعی توضیح داد، سامانه جدید بارشی با همین شدت از اواخر وقت یکشنبه و روز دوشنبه از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

در روزهای جمعه و شنبه همچنین شاهد وزش باد شدید در نیمه شرقی، مناطق جنوبی و مرکزی و استان‌های دامنه جنوبی البرز و همچنین کاهش محسوس دما خواهیم بود و آب‌های خلیج فارس و دریای عمان هم متلاطم هستند.

منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.