۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 962200

آلفونسو دیویس، مدافع بایرن مونیخ، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط زانو حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

ستاره بایرن یک ماه دور از میادین

به گزارش قدس آنلاین، بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک نمایش درخشان در نیمه دوم، ۳-۱ مونشن گلادباخ را در یک بازی خانگی در بوندسلیگا شکست دهد و در آستانه دیدار با بایرلورکوزن، فاصله دو امتیازی را با این تیم صدرنشین حفظ کند. بایرن در صورت پیروزی خارج از خانه مقابل لورکوزنی‌ها، هفته آینده می‌تواند صدر جدول بوندسلیگا را پس بگیرد.

دیویس در دقیقه ۸۵ بازی مقابل مونشن گلادباخ به دلیل مصدومیت جای خود را به رافائل گررو داد. مصدومیتی که توماس توخل هم در نشست خبری بعد از بازی آن را تایید و از شدت آن ابراز نگرانی کرد. حالا به نقل از بیلد، تست‌های بعد از بازی این بازیکن نشان دهنده کشیدگی در رباط مینیسک زانو است و این ستاره برای سپری کردن دوران بهبودی تا چهار هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. 

به این ترتیب او بازی حساس هفته آینده مقابل لورکوزن را از دست خواهد داد. در خط دفاع بایرن مصدومان دیگری چون دوایت اوپامنکو و بونا سار را هم دارد و گزینه‌های چندانی در این تیم برای جایگزینی دیویس وجود ندارد.

این مدافع ۲۳ ساله، هدف اصلی نقل و انتقالاتی رئال مادرید برای تابستان سال آینده است. هرچند اظهارات این بازیکن مبنی بر علاقه‌اش به ادامه کار در  بایرن، در روزهای اخیر او را از رئال کمی دور کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.