سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سرنگونی یک کوادکوپتر متعلق به رژیم صهیونیستی در شرق استان مرکزی نوار غزه خبر داد.

سرایا القدس، محل تجمع اشغالگران صهیونیست را هدف گرفت

به گزارش قدس آنلاین، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای یکی از مراکز استقرار نظامیان صهیونیست در غزه را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، سرایا القدس اعلام کرد با موشک هدایت‌شونده از نوع ۱۰۷ محل تجمع نظامیان صهیونیست در غزه را هدف قرار داده است. سرایا القدس در بیانیه خود تاکید کرد که مجاهدانش یک کوادکوپتر متعلق به رژیم صهیونیستی را در شرق استان مرکزی نوار غزه سرنگون کرده است.

در این بیانیه آمده است مجاهدان سرایا القدس در برخی از محورهای درگیری در شهر خان یونس، واقع در جنوب نوار غزه با سلاح تیربار و راکت‌های ضدزرهی وارد درگیری‌های شدیدی علیه نظامیان رژیم اشغالگر شده‌اند.

از سوی دیگر، گردان‌های مقاومت ملی فلسطین (نیروهای شهید عمر القاسم)، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد امروز پنجشنبه شهرک «حولیت» در غلاف غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد. تلاش‌ها برای برقراری دوباره آتش‌بس فعلا راه به جایی نبرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.