رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به حضور پزشکان در مناطق محروم، گفت: پزشکان پرچمدار خدمت‌رسانی در مناطق محروم هستند.

پزشکان پرچمدار خدمت‌رسانی در مناطق محروم هستند

 سید مرتضی بختیاری امروز در آیین تجلیل از نخبگان برتر در رشته پزشکی و پیراپزشکی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی به دنبال اندیشه و حکومت اسلامی است و این انقلاب، ادامه نهضت‌های انبیا و بعثت پیامبر (ص) است که امروز این امانت در اختیار ما قرار گرفته است‌.
وی با تقدیر از کادر درمان به خاطر خدمات آنان در مناطق محروم، افزود: پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند: یکی از نعمت‌های بزرگی که شکر آن گزارده نمی‌شود، نعمت سلامتی است.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه آینده سلامت جامعه انسانی بر دوش کادر درمان است، افزود: در سال‌های پس از انقلاب، در مناطقی که محرومیت بوده، پزشکان و کادر درمان با حضور خود، خوش درخشیدند.
بختیاری با بیان اینکه جامعه نیاز به قانون دارد، گفت: در همه جوامع دنیا قانون وجود دارد و در دین ما نیز در این خصوص روایت وجود دارد، اما کدام قانون می تواند حیات جامعه انسانی را تضمین کند و موانع را از راه رشد انسانی بردارد؟
وی خاطرنشان کرد: تفکری می تواند تضمین کننده سلامت و حیات جامعه انسانی باشد که وضع کننده آن خداست، خدا خالق است و قانونی که وضع کند تضمین کننده سلامت جامعه انسانی خواهد بود.
رئیس کمیته امداد با تاکید بر اهمیت تلاش و اراده برای رسیدن به موفقیت، تصریح کرد: شما پزشکان جوان باید الگویی برای خود انتخاب کنید که تبدیل به پرچمدار محرومیت‌زدایی شوید.
بختیاری گفت: ما در کمیته امداد، بر اساس آنچه از معارف دینی اسلامی آموخته‌ایم، ذره‌ای در خدمت به مناطق محروم منت نداریم و ما خادم محرومان و گره‌گشای مشکلات آنها هستیم زیرا گفته امام راحل، هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست و ما با این نیت به نیازمندان خدمت می کنیم و معتقدیم خدا دست ما را می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.