فرماندار مشهد در اطلاعیه ای از حضور باشکوه مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

قدردانی فرماندار مشهد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس خراسان، در اطلاعیه محسن داوری آمده است، بار دیگر با حضور با شکوه و تاریخی خود شگفتی آفریدید. اگرچه تاریخ گواه رشادت‌ها و حضور همیشه در صحنه شما در برهه‌های حساس است و پیام مشترک همه آن‌ها مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی است. 

فرماندار مشهد مقدس گفت: امروز نیز چنان همیشه در جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با گام‌هایی مستحکم‌تر از همیشه و با بصیرت بی همتایتان همراه ملت شریف ایران در هر گوشه این مرز و بوم بار دیگر دشمنان این نظام را مایوس کردید. 

وی افزود: شما که از همه اقشار، احزاب سیاسی با هر نگرش و تفاوت در سلیقه و تفکر در زیر یک پرچم مقدس که برای برافراشتن و حفظ آن چه جوانان عزیزی جان بر کف نهاده‌اند و تقدیم اسلام کرده‌اند، همت و آزادگی و دینداری خود را به نمایش گذاشتید. این اتحاد و همبستگی و همدلی نه تنها در جشن ۲۲ بهمن بلکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز می‌تواند نشان از حضور سرنوشت ساز و معنادار شما در این برهه تاریخی باشد. 

داوری در ادامه گفت: بار دیگر با عزم راسخ و ایمانی ژرف با آرمان‌های متعالی امام راحل (ره) پیمان می‌بندیم و با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای حفظ و صیانت از دستاوردها، ارزش‌ها و آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هم پیمان می‌شویم. 

فرماندار مشهد همچنین افزود: قدردان حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی شهرستان مشهد مقدس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن هستیم و سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.