گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که ۲ عملیات را در اطراف شهر جنین به انجام رسانده است.

عملیات‌های گردان‌های قدس در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین ، همزمان با عملیات طوفان الاقصی و درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، عملیات‌های مبارزان مقاومت فلسطین در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی نیز ادامه دارد.

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از انجام ۲ عملیات ضدصهیونیستی در اطراف شهر جنین از سوی مبارزان این گردان خبر داد.

گردان جنین اعلام کرد: امروز یکی از گروه‌های ما توانست ایست بازرسی نظامی «دوتان» در جنوب غرب شهر جنین را هدف قرار داده و به صورت مستقیم با نظامیان اشغالگر درگیر شود.

علاوه بر این گردان جنین بیان کرد: یکی از گروه‌های ما توانست شهرک (صهیونیستی) «میراف» در شرق شهر جنین را که در اراضی شهرک جلبون ایجاد شده است هدف تیراندازی قرار دهد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که شمار زخمی‌های یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت امر» در شمال «الخلیل» واقع در کرانه باختری به ۱۳ نفر افزایش یافته است.

این نهاد بهداشتی درمانی فلسطینی تاکید کرد که حال ۳ نفر از زخمی‌های درگیری میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در شهرک بیت امر وخیم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.