فرمانده انتظامی رودبار از کشف سه دستگاه فلزیاب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

توقیف فلزیاب‌های قاچاق در گیلان/52 محکوم متواری دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ عیسی روشن‌قلب روز پنجشنبه با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر در حال تردد بود، مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از آن سه دستگاه فلزیاب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهمان ۳۲، ۳۶ و ۴۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌ کرد: کارشناسان ارزش فلزیاب‌های قاچاق را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در حراست از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیاء عتیقه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۵۲ محکوم متواری طی یک روز در گیلان

همچنین به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۲ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی، هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری۵۲ نفر محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جان باختن دوچرخه سوار به دلیل تصادف با خودروی سواری

زارش دیگری از این پایگاه به نقل از رئیس پلیس راه استان حاکی از از جان‌ باختن یک دوچرخه سوار بر اثر برخورد با خودرو سواری پژو ۲۰۷ در محور رضوانشهر به پره‌سر است.

سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور رضوانشهر به پره‌سر، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۷ که از شهرستان رضوانشهر به سمت پره‌سر در حال تردد بوده با یک دستگاه دوچرخه برخورد کرده که راکب آن منحرف و به یک دستگاه خودرو باری نیسان پارک شده برخورد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه راکب دوچرخه که مردی ۵۷ ساله بوده به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد، افزود: کارشناسان علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز سواری پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان سرعت غیرمجاز را یکی از علل اصلی حوادث رانندگی عنوان کرد و بیان‌ کرد: با رعایت قوانین و مقررات می‌توان از وقوع حوادث دلخراش پیشگیری کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.