عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است و اهمیت این نبرد کمتر از نبرد در میدان نیست.

عضو ارشد حماس: اهمیت جنگ رسانه‌ای کمتر از میدان نبرد نیست

به گزارش قدس آنلاین، اسامه حمدان در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اظهار داشت: سلام مردم و مبارزان فلسطین و غزه را به شما تقدیم می‌کنم. یاد می کنم از شهدای رسانه در فلسطین که تعدادشان از ابتدای تجاوز رژیم صهیونسیتی به بیش از ۱۲۰ نفر می‌رسد.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: تردیدی نیست که رسانه از گذشته تا به امروز نقش مهمی داشته است. فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است. اهمیت این نبرد کمتر از نبرد در میدان نیست. به همین علت دشمن، خبرنگاران را هدف قرار می دهند.

حمدان با تاکید بر این که در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی داشت افزود: رسانه‌ها امروز نقش اصلی را در شکل دادن فرهنگ و روحیه فداکاری و مقاومت در جوامع و جهاد تبیین دارند.

وی افزود: قدرت رسانه مسئولیت بزرگی را برای رسانه‌ها ایجاد کرده است که باید در ارتباط با امت اسلام صداقت داشته باشند.

عضو حماس با اشاره به وضعیت امروز غزه گفت: بعد از ۱۴۰ روز از آغاز جنگ وضعیت مقاومت بهتر از چیزی است که دوستان تصور می‌کنند. ملت ما استوار ایستاده است. مقاومت یک بازیگر اصلی در شکل دادن آینده است. ما در حال چشاندن شکست به دشمن هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.