طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، جشن نیکوکاری امسال در ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار شامل ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، ۸۰۰۰ مدرسه استان فارس و از طریق درگاه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.

برپایی جشن نیکوکاری در۸۶۰۰ پایگاه مردمی

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی موصلی امروز، ۳۰ بهمن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار امداد، مراکز نیکوکاری، درگاه‌های اینترنتی و ۸۰۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

موصلی ادامه داد: با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان تعداد ۴۰۰ هزار پاکت با کد QR، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است. کمکهای جمع‌آوری شده در هر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: مردم نیک‌اندیش استان علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، وی ادامه داد: کد دستوری USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است؛ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد. همچنین نیک‌اندیشان می‌توانند جهت همراهی و کمک عدد یک را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.