سرلشکر سلامی گفت: این یک محاسبه غلط دشمنان است که تصور می‌کنند با شهید کردن مردم مسلمان می‌توانند، مسلمانان را خاموش و خانه‌نشین کنند، شهادت قیام ایجاد می‌کند.

سرلشکر سلامی: شهادت قیام ایجاد می‌کند/ دشمنان نمی‌توانند مسلمانان را خانه‌نشین کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه شهادت در کشور ما و در میان امت اسلامی عالی‌ترین و با فضیلت‌ترین ارزش برای مردمان مومن است، اظهار داشت: تجربه تاریخ نشان می‌دهد که اساساً جریان فتوحات اسلامی و پیشرفت مسلمان از بستر جهاد و شهادت بوده است.

وی ادامه داد: این گونه نیست که اگر قهرمان یا مردمانی از یک جامعه شهید شوند، مردم راه را فراموش کنند؛ شهادت خود افتتاح کننده راه‌های جدید برای مردم ما است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این یک محاسبه غلط دشمنان است که تصور می‌کنند با شهید کردن مردم مسلمان می‌توانند، مسلمانان را خاموش و خانه‌نشین کنند، در حالی که عکس آن اتفاق می‌افتد، گفت: شهادت همیشه رویش‌های بسیار قدرتمندی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ دیدیم وقتی یک‌نفر شهید می‌شد 10 جوان دیگر این پرچم را به دست می‌گرفتند، افزود: امروز هم همین طور است؛ با شهادت حاج قاسم، مردم بلند شدند و به پا خواستند و در واقع شهادت قیام ایجاد می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.