چرا نساجی امروز یکی از گزینه های سقوط به دسته اول بشمار می رود؟ شاید یکی از دلایل این باشد که ستاره های جوان را براحتی از دست داد و آنها را به بازی نمی گرفت.

رفتار عجیب یک باشگاه لیگ برتری؛ وقتی ستاره‌ها فرار می‌کنند!

یکی از بازیکنانی که کمتر در ترکیب تیم نساجی به بازی گرفته می شد و در نهایت اردوی این تیم را ترک کرد محمد قربانی بود. بازیکنی که از نساجی راهی سپاهان شد و چند صباحی است با رضایتنامه یک میلیون یورویی راهی تیم روسی شده است. در حالی که سپاهان تنها ۴ میلیارد تومان برای خرید محمد قربانی هزینه کرد، این بازیکن را ۶۰ میلیارد تومان به تیم روسی فروخت!

دیگر بازیکن جوانی که بدون هیچ دردسری اردوی تیم نساجی را ترک کرد، رفیعی دروازه بان جوان این تیم بود. دروازه بانی که در بازی با ذوب آهن مرد شماره یک سرخ ها بود و آنقدر خوب بازی کرد که علیرضا بیرانوند هم او را تحسین کرد.

رفیعی بعد از برتن کردن پیراهن تیم ملی جوانان در دوره مربیگری سیروس پورموسوی راهی تیم نساجی شد و با این تیم قرارداد بلند مدت امضا کرد اما بدون اینکه به بازی گرفته شود، اردوی تیم مازنی را ترک کرد و به پرسپولیس پیوست. رفیعی در بازی با ذوب آهن با توجه به محرومیت علیرضا بیرانوند به عنوان مرد شماره ی یک سرخ ها به میدان آمد و با نمایشی که داشت بدون شک از این پس پرسپولیس روی او به عنوان دروازه بان دوم تیم حساب بیشتری باز می کند.

بعید به نظر می رسد نساجی در ازای واگذاری این ستاره ی آینده دار به پرسپولیس پولی دریافت کرده باشد. نساجی با نادیده گرفتن جوان هایش امروز یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر بشمار می رود در حالی که گفته می شود این فصل برای حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.