استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای کمک و امدادرسانی به مناطقی که دچار سیلاب شده همه دستگاه‌ها، شرکت‌ها و پیمانکاران باید پای کار بیایند.

استاندار: برای امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان همه باید پای کار باشند

به گزارش قدس آنلاین، محمد کرمی  با بیان اینکه در مورد اعتبارات مشکلی در مناطق سیلزده وجود ندارد اظهارکرد: مشکلی در زمینه تامین اعتبارات در مناطق سیلزده وجود ندارد و نباید کمبود اعتبارات باعث کندی کار شود بلکه اگر جایی کاری شروع شده باید سرعت گیرد چرا که اعتبارات مورد نیاز تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه زیرساخت سیستان و بلوچستان بسیار مهم است تصریح کرد: مشکلات جاده، برق رسانی، آب رسانی، مخابرات، خانه‌های بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی به صورت جدی پیگیری می‌شود همچنین در حوزه بهداشت اگر به حضور تیم‌هایی نیاز است باید اقدامات لازم برای حضور آن‌ها صورت گیرد و اگر نیاز شد از دانشگاه‌های خارج استان استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: جهاد کشاورزی باید از امکاناتی که در اختیار دارد برای مبارزه با مالاریا استفاده کند، همه باید به صورت شبانه روزی پای کار باشیم و به جدیت کارها را پیش ببریم خوشبختانه در حال حاضر مشکلات کم شده و اگر جایی مشکلی وجود دارد همه مجموعه‌ها برای حل آن پای کار هستند.

وی گفت: نوآوری، خلاقیت و ابتکار اگر لازم است افراد را به میدان بیاوریم در بحث ماشین آلات، راه سازی مشکلی وجود ندارد به مجموعه راهداری سپرده شده که همه بخش خصوصی و پیمانکارانی که در بخش‌های دیگر کار می‌کنند را بکار گرفته شود چرا که اعتبار مورد نیاز تامین شده و به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر راهداران با تلاش شبانه روزی و بسیج همه امکانات از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای ارائه خدمات در مناطق درگیر سیلاب برای مرمت و بازگشایی راه‌های آسیب دیده مشغول فعالیت و امدادرسانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.