کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد، گفت: داور می توانست در نیمه دوم خطای هَند مدافع نفت و گاز را اعلام کند که اقدام به این کار نکرد.

کارشناس داوری بازی پرسپولیس - نفت و گاز/ پنالتی سرخ ها دیده نشد

به گزارش قدس آنلاین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰ شامگاه دوشنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر سرخ‌ها همراه شد تا پرسپولیس همراه با سپاهان و مس رفسنجان ۳ تیم پیروز امروز رقابت‌های جام حذفی باشند.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در خصوص قضاوت کیوان علی محمدی در این بازی اظهار داشت: این دیدار در مجموع ۳، ۴ صحنه داوری داشت که داور یک پنالتی برای پرسپولیس در نیمه دوم اعلام نکرد.

او ادامه داد: در نیمه اول و در دقیقه ۴۰ هنگام شروع مجدد بازی توسط علیرضا بیرانوند، دست این دروازه‌بان در بیرون از محوطه جریمه بود و داور باید به سود نفت و گاز خطا می‌گرفت البته تشخیص این صحنه برای داور سخت بود. در رابطه با گل اول پرسپولیس هم باید بگویم توپ مستقیم و روی سانتر مهدی ترابی وارد دروازه نفت و گاز شد و امیری نقشی در آن نداشت.

حیدری افزود: در نیمه اول پرسپولیس یکبار توسط عیسی آل کثیر به گل رسید که کمک داور قبل از ضربه سر آل کثیر پرچم خود را بالا برد و آفساید به درستی اعلام شد. در اواخر نیمه دوم و درحالی که ابوالفضل بابایی صاحب توپ بود مدافع نفت و گاز مرتکب خطای هَند شد و داور باید برای پرسپولیس یک پنالتی می‌گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.